Üzleti tippek

Fiatalok felé nyit a Figyelő

Közérthető lapot ígért egy keddi budapesti sajtóbeszélgetésen Krecz Tibor, aki a hónap közepén vette át a Figyelő című hetilap főszerkesztői posztját.

közös kiadó

A Figyelőt, ahogy lapunkat is, a Sanoma Budapest Zrt. kiadó adja ki.

„Jó lenne véget vetni” annak, hogy a nyilvánosságban furcsa szókészletet használnak a megszólalók – mondta, hangsúlyozva, ha a közönség nem érti a tartalmat, az kihat a példányszámra is, ez utóbbit pedig mindenképpen növelni szeretné.

A lappal kapcsolatos terveiről szólva elmondta, a Figyelő „az egyetlen telivér üzleti hetilap” Magyarországon, s az ő ízlésének a klasszikus üzleti tematika felel meg.

Közlése szerint nyitni kívánnak a fiatalabb nemzedékek felé annak érdekében, hogy mire munkába áll ez a korosztály, már a Figyelő szolgáljon számára eligazodási pontként.

„Közéleti antidepresszáns is leszünk” – jegyezte meg, arra utalva, hogy hangsúlyos témaként kezelik a válságkezelés, a perspektívaépítés kérdéseit; ugyanakkor nagyobb megjelenési lehetőséget kapnak a munkatársak, hiszen „a lap objektív, de emberek készítik, akiknek van személyiségük”.

Bálint Viktor lapigazgató az eseményen megjegyezte: júniustól a Figyelő speciális mellékleteként jelenik meg a kis- és középvállalkozókat megcélzó Üzlet és Siker című lap.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik