Üzleti tippek

Új kereskedelmi igazgató az Origónál

Ablonczy Ákost, a portál korábbi lapigazgatóját nevezte ki Fischer András április 8-án az Origo kereskedelmi igazgatójának. Az Origo Zrt. igazgatósága a március 31-én az Adhouse (médiaértékesítési igazgatóság) és az AdStudió összevonásával hozta létre a kereskedelmi igazgatóságot.

Ablonczy Ákos 2008. szeptember 1-jétől a portál lapigazgatójaként erősítette az Origo Zrt. csapatát. Korábban az InfoRádió kereskedelmi és marketingigazgatójaként, a Hamu és Gyémánt Kiadó lapigazgatójaként és a Klubrádió kereskedelmi és marketingigazgatójaként tevékenykedett, azt megelőzően pedig a Metropol multinacionális ügynökségekkel kapcsolatos stratégiájáért felelt.

Az új kereskedelmi igazgató szerint az online mint médiatípus a célcsoportelérés mennyisége és minősége révén kivívta a médiafogyasztásban a legjelentősebbeknek járó piaci megítélést. Elérkezett abba az életciklusba, amikor már a hirdetők és az ügynökségek is felismerték az online médiatermékek megkerülhetetlen mivoltát. A 33 éves közgazdász végzettségű szakember feladatának tekinti az online mint médiatípus hatékonyabb megismertetését a hirdetői piaccal, a technológiai háttértől a kreativitás lehetőségein keresztül az Origo Zrt. portfóliójában rejlő médiakoncentráció költség- és szakmai hatékonyságáig bezárólag.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik