Üzleti tippek

Olcsó Jánosok az amerikaiak

Márciusban csaknem 192 százalékkal nagyobb értékben nyomtattak ki az amerikai lakosok kuponokat a coupons.com oldalról, mint az előző hónapban. Az 57 millió dollár értékű kedvezményre jogosító papírdarabkával az élelmiszerektől a háztartási cikkekig szinte minden megvásárolható.

A tavalyi év azonos időszakához képest megháromszorozódott a kuponok nyomtatása – fogalmazott az AdAge-nek a coupons.com ügyvezetője. A termékkategóriák közül mindegyik népszerű, a honlap üzemeltetői egyik szegmensben sem tapasztaltak visszaesést.

A kategóriánkénti bontás szerint a legtöbben a már bekevert reggeli pelyhek vásárlásához nyomtatnak kupont, amelyet a babatermékek és a sütéshez használatos árucikkek követnek. A rangsor első öt helyezettje között található még diétás termék és joghurt is.

A ComScore internetes portál felmérése szerint az Egyesült Államokban az állás mellett a második leglátogatottabb kategóriába a kuponok tartoznak. Az egyéni látogatók száma a kuponos oldalakon meghaladta a 28 milliót, a legnagyobb a coupons.com site részesedése. Az online kuponok iránti rendkívül nagy érdeklődés fordítottan arányos a gazdasági válság nyomán kialakult, visszafogott vásárlási kedvvel. A kinyomtatható kuponok korának kedvezett az is, hogy a cégek marketingbüdzséjének megvágásával a nyomtatott lapokban csökkent a kuponos hirdetések száma.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik