Üzleti tippek

Beleszólhatunk az uniós ügyekbe

Összeurópai felvilágosító kampány előzi meg a 2009. június 4. és 7. között zajló európai parlamenti választásokat. A kampányban arra hívják fel a 375 millió voksoló figyelmét, hogy a választás saját életükre is hatással van.

A kampánystratégia kidolgozására és páneurópai megvalósítására a Scholz & Friends nemzetközi hálózata kapott megbízást. A kampányt Magyarországon a Scholz & Friends Budapest koordinálja, a sajtókommunikációért stratégiai partnere, az Avantgarde Business Communications felel.

Köztéri installációk és videoüzenet

A kampány központi eleme egy háromdimenziós installációsorozat, amelyben nagyméretű közterületi „szobrok” hívják fel a közönség figyelmét a nyári európai parlamenti választásra. Az installációk azt is bemutatják, hogy a szavazásban való részvétellel milyen lehetőségei lesznek a választónak konkrét politikai döntések befolyásolására. Az interaktív „multimédia-boxokban” az EU-tagországok polgárai videoüzenetben mondhatják el, hogy mit kívánnak Európának. A fő üzenet, hogy Európa polgárainak lehetőségük van részt venni az unió döntéshozásában. Ezt közvetíti a “Te dönthetsz” szlogen is.

Hazai témák: biztonság és költségvetési kiadások

Magyarországon a „Biztonság” és „Energia” témájú installációkat és a multimédia-boxokat Budapest belvárosában állítják fel. A „biztonság”, „energia”, „fogyasztóvédelem” és „költségvetési kiadások” témájú óriásplakátokat három városban, Budapesten, Debrecenben és Miskolcon helyezik ki. A kültéri megjelenés mellett nemzetközi televízió- és rádióreklámok Magyarországra adaptált változatait is sugározzák majd. A kampányt online megjelenés, kommunikációs támogató anyagok, valamint számos, országonként változó kampányelem, például roadshowk és egyéb információs anyagok egészítik ki.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik