Üzleti tippek

Online reklámokat is díjaz a Ringier

A megelőző évekhez képest idén kibővült a Ringier Népszabadság Awards (RNA) koncepciója. 2008-ban nem kizárólag a nyomtatott hirdetések indulnak a megmérettetésen, hanem az online hirdetők legjobb kreatívjait is díjazza a szakmai zsűri.

A Ringier és a Népszabadság online brandjeinek – blikk.hu, nemzetisport.hu, képessport.hu, tina.hu, blikknők.hu, girl.hu, imnet.hu, bravo.hu, nol.hu – látogatottsága az elmúlt évben ugrásszerűen megnőtt, az idei év januárjára a blikk.hu látogatottsága közel megkétszereződött. Ezzel párhuzamosan a hirdetők érdeklődése is fokozódott, a hirdetések is egyre színvonalasabbá váltak. Ezek tükrében a kiadók vezetősége úgy döntött, az online reklámokat is bevonja az RNA által zsűrizett hirdetések körébe.

Az online hirdetésekkel kibővült reklámokat az idei évtől a megváltozott koncepciónak megfelelően egy újonnan felkért szakmai zsűri díjazza. A zsűri elnöke dr. Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület főtitkára, a zsűri tagjai, Szabó Ákos független üzletfejlesztési tanácsadó, Sas István reklámszakember, Gulyás János a Szonda-Ipsos vezérigazgatója, Babarczy Eszter kultúrtörténész, publicista és Novák Péter énekes, szövegíró, koreográfus.

A kiadók négy kategóriában, „Az év sajtókampánya 2008”, „Az év sajtóhirdetése 2008”, valamint „Az év kreatív megjelenése 2008” és „Az év online megjelenése 2008” kategóriákban díjazzák a tavalyi év legjobb alkotásait. A díjkiosztó gálára 2009. február 26-án, a Ruttkai Éva Színházban kerül sor.

A Ringier Kiadó Kft. és a Népszabadság Zrt. 2006. június 1-jén indította útjára saját reklámdíját a Ringier Népszabadság Awardsot. A díjjal a kiadók hirdető ügyfeleinek (ügynökségeinek, ügynökségi ügyfeleinek és direkt hirdetőinek) reklámjait értékelik különböző kategóriákban.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik