Üzleti tippek

Újabb gasztromagazin a hazai lappiacon

2009. február 5-én jelent meg a Blikk Nők Konyha, új havi gasztronómiai magazin. A lapot nem konyhatündéreknek, csak főzni szeretőknek szánják. A bevezetést jelentős médiakampány kíséri.

Olyan hölgyeknek szánják a magazint, akik szeretnek változatosan, finomat főzni az egész családnak, s mindezt napi rendszerességgel meg is teszik. A magazin közérthetően, látványos képekkel, kreatív megoldásokkal, a Blikk Nőkben már bevezetett elemekkel szól a konyhaművészet iránt érdeklődőkhöz. A hétköznapi receptek mellett minden hónapban bemutatják többek között a „szezon slágerét” a témához kapcsolódó receptekkel és tippekkel, de lesznek fogyókúrás és egészséges receptek is.

A lap bevezetését az 510 ezer példányban terjesztett ajándék mintaszám támogatja, mely január végén, illetve február elején került a Blikk, Blikk Nők és Tina lapok olvasóihoz. A kiadó az új lapot árushelyi promóciókon keresztül, illetve saját lapjaiban is hirdeti (Blikk, Vasárnapi Blikk, Népszabadság, Népszabadság TV magazin, Blikk Nők, Hot!, Tina). A Blikk Nők hetilap februárban induló kampányának részeként pedig mutációs tv-spotok is készültek az új gasztronómiai kiadvány népszerűsítésére (RTL, tv2). A kreatív hirdetéseket a TBWA Budapest Reklámügynökség készítette.

Ahogy korábban megírtuk, a FigyelőNet kiadója, a Sanoma Budapest idén egységesíti és átalakítja gasztronómiai lapjait. A korábban negyedévente megjelent Nők Lapja Konyha szintén havonta kerül már az újságosstandokra.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik