Üzleti tippek

Nevet vált a Theam Communication

2009 februárjától új névvel és arculattal folytatja a Theam Communication. A 2002 óta működő online média- és reklámügynökség új, merészebb arculatra váltott, amelyhez az Addict Interactive nevet választották.

A többéves online reklámügynökségi tapasztalattal rendelkező vállalkozás médiavásárlással, weblap- és kreatív tervezéssel és gyártással, keresőmarketinggel és keresőoptimalizálással, valamint stratégiai tanácsadással foglalkozik.

A cég az online médiapiac egyik dinamikusan fejlődő szereplője. 2008-ban a Deloitte Technology Fast 50 versenyében a közép- és kelet-európai régió technológiai vállalkozásai között a 14., a magyar mezőnyben a 4. helyezést érte el. Alapító tagja az IAB (Interactive Advertising Bureau) magyarországi szakmai szervezetének. Speciális szakterületük az értékesítés orientált online marketing.

A vállalkozás árbevétele az elmúlt hat év során töretlenül nőtt. Darázs Attila, az Addict Interactive ügyvezető igazgatója a váltás kapcsán elmondta: „2009-ben még magasabb fordulatszámra kapcsolunk, számos innovatív változtatást vezettünk be, annak érdekében, hogy ügyfeleinknek még hatékonyabb, egyénre szabott, minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk. Ennek része az új név és arculat, valamint a hamarosan megújuló honlap is”

Ajánlott videó

Olvasói sztorik