Üzleti tippek

Mit nézzünk a TV2-n tavasszal?

Saját készítésű műsorokkal és a már bevált sikersorozatok újabb évadjaival készül a TV2 az idei tavaszra. Angol vezetőíróval újul meg a Jóban rosszban, Joshi Bharat új időpontban jelentkezik és visszatér az Áll az alku. Korda György és Nacsa Olivér társaságában pedig hazai hírességek pókereznek majd hetente.

Négy saját gyártású műsorral indul az idei év a TV2-nél. A Mr. & Mrs. – A sztárpár show-ban ismert sztárpárok mérkőznek meg a korábban már bizonyított Liptai Claudia-Till Attila páros műsorvezetése mellett. A műsorban a párok titkait, hétköznapjait ismerhetik majd meg a nézők. Szintén napi műsorként tér vissza az Áll az alku, melynek műsorvezetője Kovács Áron lesz.

A csatorna beáll a pókert sugárzó adók sorába a pokerstars.hu című produkcióval, amely ugyancsak hazai hírességekre, közéleti személyiségekre épít. A házigazda szerepet a csatorna két póker körökben már bizonyított személyre, Korda Györgyre és Nacsa Olivérre bízta. A negyedik saját készítésű műsor a Hal a tortán szakértőjéhez, Sági Szilárdhoz kapcsolódik. Ám a gasztroműsor részleteiről a TV2 többet nem árult el.

Sorozat dömping hétköznap

Idén is folytatódik a csatorna krimihétfője az NCIS-t az Elit egység követi majd. Utóbbi egy kanadai sikersorozat, a torontói elit rendőrség ügyeit kísérhetik nyomon a nézők. Lesz filmszerda House doki újabb kalandjaival, utána pedig a délutáni műsorsávból átkerült Szellemekkel suttógón izgulhatunk.

Kedden a csatorna a nőknek kedvez a Született feleségek új évadjával, s egy új sorozattal, a Rúzs és New Yorkkal (Lipstick Jungle). Utóbbi Brooke Shields főszereplésével készült és három gyerekkori barátnő mindennapjairól szól, akik New York 50 legbefolyásosabb üzletasszonya között vannak számon tartva.

Régi külső, új tartalom

Noha többször is felröppent a hír, hogy a kereskedelmi csatorna megszűntetné napi saját gyártású sorozatát, a Jóban Rosszbant, erre egy ideig bizonyosan nem fog sor kerülni. A régi, vezető karakterek mellett új szereplők tűnnek fel, a hazai forgatókönyvírók munkáját pedig egy brit szakember segíti majd. Nem készül ekkora változásra a TV2 délutáni arany tojást tojó tyúkjával, Joshi Bharattal, de a magas nézettség miatt a talk show febuár 2-től új időpontban jelentkezik majd.

A csatorna 2008 év végén új promóciós kommunikációba kezdett, amely idén is folytatódik. Ennek egyik eleme a sikersorozatok irány, mivel kutatásokból is az derült ki, hogy a tévénézők a jó sorozatokat a TV2-höz kötik. A másik vonal pedig a műsorvezető-imázs erősítése. Megjelent néhány új promóciós kisfilm is a csatornán, ezeket minden esetben a Szenvedélyünk a szórakoztatás szlogen zárja, amelynek párja a Pro7csatornán is fut („We love to entertain you”).

Ajánlott videó

Olvasói sztorik