Üzleti tippek

Csatornát vált az Esti Frizbi

2009. február 1-től a storytv műsorán látható a hazai bulvár talkshow, az Esti Frizbi. A műsor csatornaváltását 100 millió forintos integrált kampány kíséri.

Az Esti Frizbi 2006. májusában indult az atv-n, az eltelt két és fél évben közel 50 adásban több mint 250 sztárvendéggel beszélgetett Hajdú Péter. A műsor nagyon gyorsan népszerű lett a nézők körében, kéthetente vasárnap este 8-tól rendszeresen 1 millió ember kapcsolt a bulvártémákat boncolgató beszélgetésekre.

A csatornaváltásról nagyszabású kampánnyal tájékoztatja a storytv a nézőket. Budapesten és a megyeszékhelyeken összesen 400 óriásplakát, a Sanoma lapokban, valamint a Metropolban és Borsban hirdetések, a Sláger Rádióban és a Juventus Rádióban szpotok hívják fel a figyelmet, hogy ezentúl a storytv-re kell vasárnap esténként kapcsolnia annak, aki a műsorra kíváncsi. Természetesen a műsor arculata is megújul, több millió forint értékű új díszletben, új főcímmel jelentkezik vasárnaptól az Esti Frizbi.

„A NÉVshowR-t és az Esti Frizbit is gyártó produkciós cégünk, a Happyfilm és a storytv közötti kapcsolat nem új, hiszen mi készítettük a csatornán nemrég befejeződött hajléktalan valóságshow-t, A nagy lehetőséget. Producerként nem ritka, hogy valaki több csatornának dolgozik, de műsorvezetőként nem szokták megengedni a konkurenciánál való szereplést. Most velem ez megtörtént, ezt köszönöm az atv és a storytv vezetőségének egyaránt, hiszen a NÉVshowR továbbra is az atv-n lesz látható, az Esti Frizbi viszont a storytv-n.” – mondta el Hajdú Péter.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik