Üzleti tippek

Megindulhat az árverseny a hipermarketek között

Speciális akcióba kezdett a Tesco a vásárlók kegyeiért: több száz terméket kínál a tavalyi év azonos időszakához képest olcsóbban.

Az olyan élelmiszerek, mint a pékáruk, zöldségek, gyümölcsök, és egyéb friss termékek mellett testápolási cikkeket, tisztítószereket, állateledelt, alkoholos italokat kínálnak a szokásosnál és a tavalyinál kedvezőbb áron.

„A Tesco már a karácsonyi időszakban is rendkívül versenyképesnek bizonyult, hiszen a Napi Gazdaság karácsonyi kosár felmérése szerint 8,5 százalékkal olcsóbban kínálta a tipikus karácsonyi termékeket, mint egy évvel korábban” – mondta Hackl Mónika, a Tesco szóvivője.

Több felmérés is bizonyította, hogy a magyar fogyasztók vásárlási preferenciáinál az ár az első számú tényező. Ezt erősítette meg a közelmúltban az ACNielsen egyik kutatása is, mely szerint a romló gazdasági viszonyok közepette a fogyasztók még inkább árérzékenyek lesznek. Ahogy azt a szakértők előrevetítették, a nagyobb tőkeerejű cégek ennek megfelelően alakíthatják a stratégiájukat, melyet alátámaszt a Tesco legfrissebb bejelentése is.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik