Üzleti tippek

Az USA-ban terjeszkedne az Aldi

Az amerikai gazdasági válságot és a tengerentúli vetélytársak gyengülő helyzetét kihasználva az Egyesült Államokban kívánja erősíteni jelenlétét az Aldi német diszkont üzletlánc.

Az Aldi olyan olcsó, hogy az amerikai Wal-Martnak két évvel ezelőtt be kellett zárni üzleteit Németországban, ahol a vásárlók drágának találták a tengerentúli diszkontlánc áruit. Az Aldi a szokásosnál gyorsabb térnyerést tervez a Wal-Mart otthonában: idén 75 áruházat kíván megnyitni – írta a The Wall Street Journal.

A német lánc azt reméli, hogy több államban is áttöri az amerikai piac legfőbb korlátját; spártai egyszerűséget és árakat kínáló üzleteivel elhódítja a legendásan márkahű amerikai fogyasztók egy részét. Megnyílik az első Aldi áruház New Yorkban is.

Az Aldi 1976-ban jelent meg a tengerentúlon, s azóta mintegy ezer üzlete nyílt, elsősorban a Közép-Nyugaton és az észak-keleti országrészben. A cég most be akar törni a déli Texasba és Oklahomába is, amely eddig a Wal-Mart “fennhatósága” alá tartozott.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik