Üzleti tippek

Belső átalakulás a Magyar Turizmusnál

2009. január 1-jétől megváltozott a Magyar Turizmus Zrt. Szervezeti és Működési Szabályzata (SZMSZ). A társaság szervezeti átalakítását személyi változások is kísérik. Az átalakítás egyik elsődleges szempontja volt, hogy a vezetői szintek és a felső vezetők száma ne növekedjen.

A szervezeti változás egyik lényeges eleme, hogy az e-marketing szervezetileg is átkerült a Marketing Igazgatósághoz, és E-Marketing Iroda néven a Marketing Igazgatóság részét képezi, élére az E-Commerce egykori munkatársa, Végvári Attila került.

A Marketing Igazgatóságon belül a továbbiakban egy szervezeti egységben, Piac- és Termékmenedzsment Irodaként működik a korábbi Kutatási Csoport és Termék Csoport. A vezetői pozíciót itt Kiss Kornélia, a Kutatási Csoport korábbi vezetője tölti be.
A Hálózati és Rendezvény Igazgatóságon belül működő Rendezvény Iroda vezetői pozícióját Fekete Magdolna, korábbi hálózati igazgatóhelyettes tölti be. Az igazgatóságon belül szintén újonnan kialakított Külképviseleti Iroda élére dr. Bíró Gáspár, romániai külképviselet-vezető kerül, aki 10 év után tér vissza Magyarországra.

Az SZMSZ értelmében megváltoztak a társaság szervezeti egységeinek elnevezései is: valamennyi igazgatóság alatt működő szervezeti egység az iroda, az irodák alatt lévők pedig – amennyiben vannak ilyen egységek – a Csoport elnevezést kapták. Ez alól a Kongresszusi Iroda képez kivételt.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik