Üzleti tippek

Színesen hirdetett a Milka

A hagyományos banner alapú imidzs kampány helyett a Sanoma női oldalain tartalom-beépülés köré szervezte a Milka karácsonyi kommunikációját a Neo Interactive.

A Nők Lapja Café-ban önálló téma szponzorációval volt jelen a Milka. A Fenyőfa öltöztető rovatban megjelent karácsony témájú cikkek már a kampány első 10 napja alatt, több mint 80 ezer olvasót értek el.

A rovatban ezen kívül lehetőség volt karácsonyi e-képeslap küldésére is. A rovat látogatottságát a címoldali rovat-kiemelés mellett a Nők Lapja Café oldalain támogató bannerek is segítették. A kampánykreatívok elsősorban az ünnepi hangulatot erősítették, és csak közvetve szóltak a megújult csomagolású szaloncukrokról.

A hagyományos karácsonyi színekbe öltözött édességek a karácsony.lap.hu oldalt is átszínezték. A site két oldalán elhelyezett, egymással kommunikáló bannerek a kurzor érintésére megjelenítették a kiválasztott ízhez tartozó csomagolást, valamint a csomagolással harmonizáló színre festették át a lap.hu oldal bokszainak fejlécét is.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik