Üzleti tippek

Díjazták a hazai szupermárkákat

Mintegy száz díjat vihetett haza az idei Year of the Brands gála hatszáz résztvevője. A december 4-én tartott gálán mutatták be2008 csúcsmárkáit, valamint az új Superbrands kiadványokat.

A Magyarország legnevesebb márkaszakembereiből álló bizottságok idén is több ezer vezető márka közül választották ki a 2008-as év üzleti és fogyasztói szupermárkáit. Fogyasztói márka kategóriában ötödik alkalommal adták át a díjakat, míg a B2B márkákat először értékelték.

A gálán mutatták be a Business Superbrands 2008 illetve Superbrands 2008 kiadványokat, amelyek áttekintést adnak Magyarország vezető üzleti és fogyasztói márkáiról, bemutatják e márkák erejét, történetét és sikerük titkát.

A Magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS 95 ezer védbejegyzést tartalmazó adatbázisából szűrték ki azt a háromezer márkát, ami végül a zsűri asztalára került, hogy kiválassza a végső csúcsmárkákat. A szervezők 2008 őszén nagyszabású kampányt indítottak a magyarországi szupermárkák népszerűsítésére. A programot bemutató hírek mellett közterületi eszközökön, a nyomtatott és az online sajtóban, televízióban és rádióban is megjelennek a magyarországi Superbrands márkabemutató hirdetései.

A díjazottak között volt fogyasztói márka kategóriában többek között az Allianz, a Cosmopolitan, a Figyelő, az Ilcsi, az OTP, a Pesti Est, a Szentkirályi és a Vista utazási iroda. B2B kategóriában többek között az Akadémia Kiadó, az E.ON, a Felina, a GTS-Datanet, a Strabag és a Young & Rubicam vehette át a díjat.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik