Üzleti tippek

Új médiaértékesítési igazgató az Origónál

2008. december 6-ától Komáromi Csilla Rita személyében új médiaértékesítési igazgató áll az Origo Adhouse élén. A korábbi igazgató, Somogyi Péter Pál majd egy évtizedet töltött az Origónál, s a jövőben is az online média közelében folytatja szakmai pályafutását.

Komáromi Csilla Rita a magyar onlinemarketingesek első generációjához tartozik. 2000-ben érkezett az RTL Klubhoz, ahol hat évig tevékenykedett. Többek között crossmédiás tapasztalatokat szerzett, amelyek során az internetet a képernyős, teletextes, illetve mobil platformok szinergiájába vonta be. A szakember 2006-ban igazolt az Origo médiaértékesítési csapatához.

A most kinevezett médiaértékesítési igazgató munkáját helyettesként segíti Pócsi Tamás, aki 2001-ben érkezett az akkori Axelero Rt.-hez, így alapító tagja és szakmai motorja a jelenlegi értékesítési csapatnak. Eddigi feladata a direkt hirdetők kiszolgálása volt, amely a legösszetettebb területe az Origo Adhouse munkájának. Az operatív szervezőmunka mellett Pócsi Tamás gondoskodott az értékesítési munka jogi, szerződéses hátterének megteremtéséről, a sales munkát támogató marketingtanácsadás kialakításáról, illetve a technikai fejlesztések koordinálásáról is.

Az Origo Adhouse új értékesítési igazgatója, Komáromi Csilla tagja az Interactive Advertising Bureau (IAB) Magyarország kilenctagú elnökségének, amely szakmai szervezet 2008. november 18-i megalakulása óta segíti a hazai interaktív és digitális média marketingnövekedését.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik