Üzleti tippek

Betör a kozmetikai piacra a Szentkirályi

Szépségvonalon erősíti piaci jelenlétét a Szentkirályi, és még ez év decemberében a boltok polcaira kerül kézkrémje és testápolója. Az első magyar ásványvíz alapú kozmetikumcsalád a „Vizek krémje” nevet kapta.

Az ötlet és az ásványvíz az ásványvíz márkát forgalmazó cégtől, míg a receptúra a magyar háztartás-vegyipari és kozmetikai piac szereplőjétől, az EVM Zrt.-től származik. Európában több példa született már arra, hogy ásványvíz márkák saját kozmetikummal jelennek meg a piacon (például az Evian). A hamarosan kereskedelmi forgalomba kerülő kézkrém és testápoló az első olyan termékek hazánkban, amelyek Szentkirályi ásványvizet tartalmaznak.

A „Vizek krémje” kollekció célcsoportja elsősorban az egészségük védelmében érdekelt, aktív életmódot folytató fogyasztók, és főként a 20-55 éves korcsoportba tartozó nők.

A terméket egy öt másodperces szpottal támogatják, amely az RTL Klubon fut, ezen kívül minimális sajtóhirdetés lesz, illetve a palackok fogják hirdetni a kozmetikumokat.
A krémek decemberben a drogérialáncokban (DM, Rossmann), míg januártól az Interspar áruházakban és a hipermarketláncoknál is kaphatók lesznek.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik