Üzleti tippek

Divattelefon kampányt indított az LG

Marketingkommunikációs kampányt indított az LG december 1-jén az új színekben kapható Secret mobiltelefon népszerűsítésére.

Újra képernyőre kerül az LG Secret mobiltelefon reklámfilmje, amely a gyártó egyik csúcstechnológiás divattelefonját népszerűsíti. A televíziós kampány 25 másodperces szpotja karácsony előtt – december 1-jétől 21-ig – látható az RTL Klub, a VIVA TV, National Geographic, az AXN és a Discovery csatornákon.

A nagyközönség, a szintén december 1-jén induló citiylight kampány során, jövő év január 4-ig találkozhat a divattelefon plakátjaival, Budapest 90 pontján. A gyártó víruskampánnyal is reklámozza telefonját a leglátogatottabb videómegosztók, közösségi portálok és blogok segítségével. A telefont értékesítő Vodafone internetes banner és MMS kampánnyal növeli majd a decembertől arany és lila színben is kapható LG Secret népszerűségét és értékesítését.

A reklámfilmet és a citylight plakátokat az Allison Group adaptálta, a vírus kampányt az e-bola gondozza. A médiavásárlást a MindShare Médiaügynökség végezte.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik