Üzleti tippek

Fogyni vágyókra céloz a cipőgyártó

Intenzív kommunikációs kampányba kezdett az ízületkímélő lábbelik hazai forgalmazója, az MBT Magyarország Kft. A vállalat az alakformálás és a fogyás iránt érdeklődőket szeretné elérni.

Elsősorban rádiókban, print és web felületen zajlik az a reklámkampány, amelynek célja a maszáj mezítlábas technológiára épülő MBT lábbelik népszerűsítése. A karácsonyi promóciót szeptembertől pr-kampány vezette fel, mely elsősorban életmód és divat magazinokat érintett.

Az „anti-cipő” kampányhoz celebek is társultak. A hirdetésekben Kovács „Kokó” István, Geszler Dorottya, a Rippel fivérek, Katus Attila, Szentgyörgyi Rómeó, Oszvald Marika, Hídvégi-Üstös Pál futó, és Cozombolis Péter énekes is felbukkant, illetve fel fog bukkanni.

„A tapasztalatunk az, hogy egyelőre elsősorban azok az emberek találnak ránk, akik valamilyen mozgásszervi problémára keresnek megoldást. Célunk, hogy bővítsük ezt a kört a megelőzés, az egészséges fogyás és az alakformálás iránt érdeklődők elérésével” – mondta Szabó-Kocsis Krisztina, az MBT Magyarország marketingvezetője.

A reklámkampány novemberben indult a Cosmopolitan és az FHM divatmellékletében jelent meg hirdetés, ezt egészítik ki a Juventuson és a Sláger Rádióban futó spotok, melyekben sztárok mondják el véleményüket a márkáról. A csúcsidőszak a karácsony előtti hetekre lett tervezve, amikor a Sanoma, az Axel Springer, Marquard és a Ringier női és férfi, valamint tini magazinjaiban jelennek meg hirdetések, pr-cikkek. Webes megjelenéseket a Sanoma Online portfoliójából vásárolt a vállalat, de televíziós nyereményjátékokban is részt vesz, így a nézők a TV2 Mokka és Napló, valamint a Magyar Televízió Főtér c. műsorában találkozhatnak a márkával. A cég reklámügynöksége a KRQ Communications, amely felkérés alapján kapta a megbízást.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik