Üzleti tippek

Megalakult az IAB Magyarország

Az Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) nevű szakmai szervezet 19. tagjaként megalakult az IAB Magyarország, melyet a Magyar Reklámszövetség képvisel hazánkban.

Az IAB Europe célja, hogy segítse az interaktív és digitális média és marketing növekedését. A több mint 5000 tagvállalat között megtalálhatóak a hirdetők, médiavállalatok, ügynökségek, kutatók és technológiai szolgáltatók. Az IAB Europe fő tevékenysége a lobbizás, az iparági sztenderdek kialakítása, benchmarking és a “best practice” tapasztalatok megosztása. A régióban Magyarországot további országok követik, így a szervezet 2009-re lefedi a teljes közép-kelet-európai térséget.

Az IAB Magyarországot – mely a Magyar Reklámszövetség részeként működik – 46 piaci szereplő alapította:
AB&C Media Sales, Adaptive Media, Adverticum, Arcus Interactive Group, AV Kreatív, Axel Springer, BIN Direkt, Blogter, Café Interactive, Carnation, CIB Bank, Denuo, Est Média Group, EURO RSCG Digital, Evomedia, Expressz, Gemius, GfK, Google, Habostorta, Hazipatika, HWSW, Initiative Media, kirowski, Közép Európai Média és Kiadó, RTL Klub, Magyar Telekom, Magyar Televízió, MC MediaCompany, MEC Interaction, Medián, Microsoft, MindShare, MOL, NRC, onlinemarketing.hu, Optimusz, [origo], Port.hu, Ringier, Sanoma, Stop.hu, Szonda Ipsos, Theam Communication, TV2, Vodafone

Az alakuló taggyűlésen megválasztott vezetőség:
Elnök: Novák Péter (kirowski)
Elnökségi tagok: Grégász Zsolt (Arcus)
Gulyás János (Szonda Ipsos)
Komáromi Csilla ([origo])
Kürti istván (Sanoma)
Peresztegi Zoltán (Google)
Somogyi Endre (Adverticum)
Szabó Erik (Carnation)
Ziegler Gábor (Index)

Az IAB Europe tagjai: Ausztria, Belgium, Dánia, Finnország, Franciaország, Görögország, Hollandia, Horvátország, Lengyelország, Magyarország, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia, Olaszország, Románia, Spanyolország, Svédország, Szlovénia és Törökország.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik