Üzleti tippek

Új tévékampányt indított az LG

November 17-én két televíziós termékkampányt is indított az LG. Az egyikkel a Scarlet Full HD LCD TV sorozatát, a másikkal pedig az LG Viewty mobiltelefonját szeretné népszerűsíteni.

Az LG új kampánya – a televízió reklámokból korábban már megismert vörös démonnal, Natassia „Scarlet” Melthe-vel – 30 és 15 másodperces televízió szpotokkal népszerűsíti az LG Scarlet Full HD LCD TV sorozatát, november 17-től december 14-ig. A reklámokkal az RTL Klub, a Viasat3, a Sport1, Sport2 és SportKlub, valamint a National Geographic és a Spektrum csatornán találkozhatunk.

Az LG mobiltelefonját pedig egy 20 másodperces szpot reklámozza az RTL Klub, a ViaSat, a National Geographic, a Music TV és a Discovery adásaiban. A Scarlethez hasonlóan ez a reklámfilm is négy hétig, november 17-e és december 14-e között látható.

Scarlet kreatívját a Young&Rubicam, a Viewty reklámfilmet pedig az Allison Advertising adaptálta, a médiumok kiválasztásáért pedig a MindShare Médiaügynökség volt felelős.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik