Üzleti tippek

Expressz-tendert nyert az Arcus

Az ügynökség média- és kreatív egységei nyerték meg az Expressz tenderét a Szuperállás és a Szuperingatlan kampányára.

Az Expressz Magyarország Zrt. portfólióját 2008 nyár végén két új vertikális site, a Szuperallas.hu és a Szuperingatlan.hu bevezetésével bővítette, melyek online kommunikációs támogatására meghívásos tendert írt ki.

Az Arcus teljes kommunikációs stratégiát és pozicionálást alkotott, aminek csak egy része volt az online csatornán való alkalmazási forma. Az imázsépítő és regisztrációgyűjtő kampány nemcsak banner-, hanem szokatlan módon sajtó-, e-dm- és POS-elemeket, emellett web 2.0 és gerilla jellegű megoldásokat is tartalmazott. A blogokon elhelyezett Szuperállás widgetnek közel 340 ezer egyedi látogatója volt.

Az ügynökség kampányának fő üzenete „Az új esély”, a tendergyőzelem érdekessége, hogy a kreatív részét változtatás nélkül vette meg az Expressz.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik