Üzleti tippek

A Grey a marketing-Oscar győztese

Október 31-én, pénteken átadták a marketing-Oscar-díjakat, kihirdették a 7. Effie reklámhatékonysági verseny végeredményét.

A Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén immár hetedik alkalommal rendezte meg a hatékony kampányok versenyét: az Effie-t, amely a marketingkommunikációs iparág egyik legkiemelkedőbb megmérettetése világszerte, s amely hazai viszonylatban is az egyik legrangosabb díj – a marketing Oscar.

Idén is 10 kategóriába lehetett nevezni:
Nem tartós fogyasztási cikk – Étel, – Ital, – Egyéb
Tartós fogyasztási cikk
Társadalmi célú kommunikáció
Szolgáltatás – pénzügyi, – kulturális, – egyéb
Imidzs
Telekommunikáció

A 40 ügynökségtől és 3 ügyféltől beérkezett 101 (!) pályamű értékelésénél döntő szerepe volt a hatékonyság bizonyításának: az adott piaci helyzet megfelelően ismertetni, az adatokat, információkat megfelelő minőségben és mélységben rendelkezésre bocsátani. Döntőbe 56 pályázat jutott, közülük került ki a 10 arany-, 9 ezüst, 10 bronz Effie nyertes, valamint a „leg”: a platina Effie-győztes.

Az Effie fődíját, a platina díjat idén a Grey Worldwide Hungary által nevezett Lordok Háza című kampányával nyerte el, melyet az Együtt a Leukémiás Gyermekekért Alapítvány megbízásából készített. A legtöbb díjat nevezőként az OMD Hungary,a hat Integrált Márkakommunikáció, a Grey Worldwide Hungary, és a DDB Reklámügynökség kapta.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik