Üzleti tippek

Új kreatívügynökségnél a Chevrolet

A Grey csoport veszi át a Chevrolet márkához kapcsolódó ügynökségi marketingkommunikációs feladatokat Kelet-Közép-Európában és Törökországban. A Cadillac márkához kapcsolódó ügynökségi tevékenységet továbbra is a Leo Burnett látja el.

A General Motors kelet-közép-európai regionális központja úgy döntött, 2008. október 1-jével a Grey Budapest váltja fel a vállalat hirdetéseiért felelős Leo Burnett Budapest ügynökséget.

“A Chevrolet története Európában, különösen Kelet-Közép-Európában a legsikeresebbek közé tartozik a négy egymást követő évben elért rekorderedménnyel” – mondta Farid Anabtawi, a GM kelet-közép-európai marketingigazgatója. “Jövőre is szeretnénk tovább növelni a Chevrolet sikereit azzal, hogy három új modellünket kiváló marketingtevékenységgel támogatjuk.”

A Grey csoporthoz fog tartozni az összes Chevrolet-hirdetés Kelet-Közép-Európában. A központi feladatokat a Chevrolet budaörsi regionális irodájával együttműködésben a Grey Budapest látja el, míg a régió további 23 országában jelenlévő Chevrolet-kirendeltségek a Grey helyi irodáival működnek együtt. Az ügynökség feladata többek között a márkaismertség és a márka image további növelése, de a Grey dolgozik majd a brand három új modelljének piacra kerüléséhez kapcsolódó marketingtevékenységen is.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik