Üzleti tippek

A válságra válaszol a Golden Dove

A közelmúltban kialakult pénzügyi válság, és a szélsőséges gazdasági helyzet miatt megváltozott az idei Golden Dove Nemzetközi DM Konferencia programja. A korábban meghirdetett előadások sora kiegészül egy, a krízis fogyasztói szokásokra gyakorolt hatásával foglalkozó témával.

Tervezik-e a fogyasztók költéseik visszafogását, és ha igen, milyen termékek, szolgáltatások vonatkozásában, és milyen időtávon? Kíváncsiak-e ebben az időszakban is termék- és szolgáltatás ajánlatokra? – többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ az a kutatás, amelyet a Szonda Ipsos készített a IV. Golden Dove direktmarketing-konferenciára.

Az október végén lezajlott fogyasztói felmérés bemutatása utólag, az aktuális pénzügyi válságra való reakcióként került be a C2C és C2B területekre a korábbiaknál erősebben fókuszáló konferencia programjába.

A november 5. és 7. között megrendezendő konferencián olyan hazai és nemzetközi szakemberek mutatnak be esettanulmányokat, mint Jamie Riddell (Cheeze Ltd., Digital Marketing Group PLC), Jorgen Nygaard Andreassen (FEDMA), Julia Parvin (G2 EMEA), Markus Karlsson (Emojo), Michael Becker (iLoop Mobile), Dömötör Zoltán (Microsoft OEM), Mondovics Péter (Nissan Sales Central and Eastern Europe) vagy Valentin Kalashnik (UA DMA). A második napon Drayton Bird tart mesterkurzust arról, hogyan lehet létrehozni és eladni a célcsoportot meggyőző kreatívötleteket.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik