Üzleti tippek

Átalakul a Danubius promóciós osztálya

Átalakul a trade marketing, üzletfejlesztési és promóciós vezetői pozíció, illetve az idetartozó osztály is megváltozik 2008. október 20-tól.

Az új vezető Kapitány János, aki átveszi a promóciós osztály vezetését és az iparági „Egy hullámhosszon” rádiós összefogás koordinálását. Vajda Judith, eddigi sikeres vezető hamarosan anyai örömök elé néz. Vajda irányította a promóciós osztályt, a B2B kommunikációt, felelt a külső és belső rendezvényekért, valamint a kutatási terület, a new media terület, és 2007 decembere óta a rádiós iparági összefogás teljes körű koordinálója is volt. A változás indokolja az osztály átalakítását és a feladatok újraelosztását a Danubius Rádiónál.

Az új promóciós vezető Kapitány János 2006. augusztus óta dolgozik promóciós managerként a rádiónál. Kapitány átveszi az osztály irányítását, illetve mostantól ő koordinálja az „Egy hullámhosszon” rádiós iparági kampány Danubiusra eső feladatait.

Az eddig szintén Vajda Judith alá tartozó B2B kommunikációs feladatokat Dajka Viktória veszi át, aki szintén régóta, 3,5 éve erősíti a Danubius csapatát. Korábban pr területen tevékenykedett, majd 2006. március óta a promóciós csapat managereként dolgozik.

A kutatási feladatok irányítása közvetlenül Guttengéber Csaba kereskedelmi vezérigazgató-helyettes hatáskörébe kerül. A new media,önálló stratégiai üzletággá nőtte ki magát, a munka Lonkai Márton vezetésével folyik a hónap elejétõl.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik