Üzleti tippek

Jack Bauer mindenkit leköröz

Az ősz legmagasabb áron értékesített reklámidejét mondhatja magáénak a 24 speciális, kétórás verziója. A november 23-i filmmel a jövő tavasszal folytatódó sorozatot harangozzák be a készítők.

Eddig ismeretlen megoldást alkalmaz a News Corp. arra, hogyan reklámozza aranytojást tojó tyúkja, a 24 új, tavasszal induló szériáját a sorozatfüggők között. A november végén sugárzandó kétórás film reklámidejét médiakörökben is hallatlanul magas áron, mintegy öt- és hatszázezer dollárért kínálják. A 30 másodperces szpotok ára az NBC „Sunday Night Football” közvetítései alatt sem haladja meg átlagosan a 430 ezer dollárt, írja az AdAge.

Médiavásárlói körökben úgy ítélik meg, az ár jogos, mivel egy speciális beharangozóról van szó, amelyre emlékek szerint korábban még nem volt példa. A sorozat legutóbbi szériáját 2007 tavaszán sugározták, így jelentős érdeklődés előzi meg Jack Bauer újabb kalandjait. Az akkori, immáron hatodik évad nem aratott osztatlan sikert, így kérdéses a tavaszi széria fogadtatása is.

A 24, több társához hasonlóan a forgatókönyvírók sztrájkjának áldozatául esett, azaz a Fox csak megcsonkítva sugározhatta volna az évadot. A csatorna nem ezt az utat választotta, így jelentős kihagyás után kerül képernyőre ismét Jack Bauer. A döntés hátterében az áll, hogy a készítők ezzel a megoldással is a rajongói várakozást és türelmetlenséget szerették volna fokozni. Hogy bejött-e a számításuk, az már november végén kiderül.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik