Nem véletlen, hogy az Anheuser Busch csoporthoz tartozó sörmárka az angol sztárcsapatot választotta: a klubnak becslések szerint több mint 330 millió szurkolója van világszerte. Mérkőzéseit 200 országban 80 millióan követik figyelemmel.
A megállapodás pénzügyi részleteit a felek ezúttal sem hozták nyilvánosságra, azt azonban tudni lehet, hogy a Budweiser a jövőben is exkluzív hirdetési felületeket kap a pálya körül, a digitális szponzorfalon pedig mandarin nyelven is megjelenik majd reklámjuk, hogy a BL-ben címvédő Manchester United nagyszámú kínai rajongótáborát is hatékonyan megszólítsák.
Az egyezség felhatalmazza a sörmárkát továbbá arra is, hogy termékreklámjaiban, dobozain a Manchester United és a klub játékosai is szerepeljenek.
Ezen túl a Budweiser – több piacon is – promóciós játékot indít, amelynek győztesei az Manchester United stadionjában, az Old Traffordon nézhetik meg az angol bajnok egyik meccsét.