Üzleti tippek

A Juventus is csatlakozott az „Egy hullámhosszon” kampányhoz

Az adó csatlakozása újabb mérföldkő lehet a rádiós összefogás életében, hiszen egy jól ismert márkanév, regionális sugárzású rádió csatlakozik a kezdeményezéshez – vélik az érintettek.

A Juventus vezérigazgatója, Laczkó Endre úgy látja, hogy az „Egy hullámhosszon” összefogás jelentősége nagy, hiszen a rádió az ügyfelek és az ügynökségek részére is kiemelkedően hatékony elérést biztosít. Hangsúlyozta azt is, hogy az eredményesség érdekében a tervezést mindenképpen egységesíteni, pontosítani kellene a jövőben.
A rádió csatlakozásával párhuzamosan megkezdődik az adók őszi kampánya is. A rádiók képviselői még szeptemberben ültek össze, hogy az „Egy hullámhosszon” szlogen köré épülő kampány új elemeit kidolgozzák.

A folytatódó kampánnyal elsődlegesen a médiavásárló ügynökségeket és a meglévő, illetve leendő hirdetőket szólítják meg a rádióállomások. A kezdeményezés a rádiós kampányon túl közös sajtóközleményeket, hírleveleket, workshopot és hostess promóciós, illetve egyéb BTL eszközöket alkalmaz. A kampányban immár 12 adó vesz részt.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik