Üzleti tippek

A Grey az év ügynökséghálózata

A Grey EMEA egyedülálló módon ismét elnyerte, immáron negyedszerre négy egymást követő évben, az „Év ügynökséghálózata” elismerést.

A szeptember 17-én Brüsszelben megrendezésre került Euro Effie-díjátadón további négy (1 Arany, 1 Ezüst és 2 Bronz) Effie-t vihetett haza más kategóriákban. Ez bizonyítja nemcsak a szakma, de az ügyfelek számára is, hogy a hatékonyság továbbra is a Grey legfőbb védjegye. Három olyan kategóriában nyertek Effie-díjakat, melyekben hagyományosan a legkiélezettebb a verseny: az FMCG, a gyógyszeripar és egészségügy, valamint az autóipar területein.

„A mai kemény üzleti versenyben a hatékony kommunikációval elért márkanövekedés most fontosabb, mint valaha. Az évről-évre elért sikereink is azt bizonyítják, hogy ügynökségeink és ügyfeleink között kiváló az együttműködés” -¬ nyilatkozta Carolyn Carter, a Grey Group EMEA elnök-vezérigazgatója.

2005 óta a Grey Europe, Middle East & Africa 26 Euro Effie-díjat nyert, melynek köszönhetően azóta is viseli a régióban a megtisztelő „Év Ügynökséghálózata” címet. A Grey és ügyfelei olyan különböző kategóriában diadalmaskodtak, mint az FMCG, a márkaaktiváció, a márkarevitalizáció, az autóipar, a kiskereskedelem, a szépségipar vagy az egészségügy, valamint speciális díjakat is nyertek a hosszú távú márkahatékonyság, a legjobb kis költségvetésű kampány és a társadalmi felelősségvállalás kommunikáció kategóriákban.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik