Üzleti tippek

Rágós partner a Maximazie-nál

A rágógumikat és cukorkákat Twinner márkanév alatt forgalmazó cég a Twinner88 cukormentes drazsé rágógumi ismertségnövelő, kipróbálásra ösztönző és promóciós kampányának médiaügyeit a Kerti Attila vezetése alatt álló Maximize Médiaügynökségre bízta.

A győztes Maximize mellett a tenderre még két további médiaügynökség is meghívást kapott, de az ő nevük nem publikus. A megbízás odaítélésében – többek között – a minden médiatípusra kiterjedő specializált szaktudás, a javasolt médiastratégia, a csapat magas szintű hozzáadott értéke és a Maximize által biztosított médiaárak játszották a fő szerepet.

A 18-39 éveseket célzó kampány augusztus elején indult, és fő eszközei az országos és kábeltelevíziók, a közterület és a rádió, valamint az in-store megjelenések. A kommunikált promóció fődíja – több egyéb díj mellett – egy Fiat 500-as, melynek megnyeréséért négy vonalkóddal lehet pályázni. A kreatív feladatokért a CreAction felel.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik