Üzleti tippek

Két márkamagazint indít a Sanoma

A Vodafone Magyarország mobilszolgáltató vállalat és az E.ON Hungária egyaránt a Sanoma Budapestet bízta meg márkamagazinjaik elkészítésével. A kiadó hat éve működő Márkamagazin üzletága ezzel újabb két fontos tendert nyert el.

Augusztusban jelent meg először a Sanoma készítésében a kívül-belül megújított „One” című magazin, amelyet a Vodafone előfizetői kapnak kézhez minden hónapban. Az E.ON Hungária „E.On Világ” márkamagazinja pedig egy vállalaton belülre készülő dolgozói kiadvány, amelyet az energiaszolgáltató munkatársai szeptemberben olvashatnak. Mindkét magazin esetében a Sanoma Budapest gondozza a teljes magazinkészítési és -kiadási folyamatot.

Folyamatos visszacsatolás

„A One című Vodafone-magazin egy már létező kiadvány, amelyet most tartalmilag és vizuálisan is megújítunk, hogy az tökéletes összhangba kerüljön a vállalat értékeivel” – nyilatkozta a tender elnyerésekor Ritter Tamás, a Sanoma Budapest Marketing Partnership igazgatója.

Az ősszel megjelenő „E.ON Világ” az E.On Hungária-csoport első számú kommunikációs eszköze lesz, amely eléri a vállalat valamennyi munkatársát. „Az E.ON Hungária-csoport munkatársi újságja központi szerepet kap a vállalat belső kommunikációs tevékenységében, a cégcsoport munkatársainak integrálásában, vagyis a vállalati kultúra alakításában. Mindkét megbízásra jellemző, hogy folyamatos visszacsatolást fogunk kapni a célcsoporttól a munkánkról” – nyilatkozta Ritter Tamás.

Sokéves tapasztalatok

Európában minden Sanoma-vállalat aktív custom publisher, a Sanoma Finnországban például harminc éve ad ki márkamagazinokat. A Sanoma Budapest 2002-ben indította el márkamagazin-részlegét, amely a kiadón belül egy önállóan működő szervezeti egység. A Vodafone és az E.ON Hungária mellett a Márkamagazin üzletág jelenlegi ügyfelei között szerepel a Unilever, az Engel Csoport, a Mátrai Erőmű, az Antenna Hungária és a Mol.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik