Üzleti tippek

Pontosabbak lettek a nézettségi adatok

Panelt növel az AGB Nielsen Médiakutató Kft. A kutató cég 1999-től 840 háztartás adatait dolgozta fel napi rendszerességgel.

„Az egyszemélyes háztartások számának növekedésével a vizsgált, korábban 2200 főt számláló 840 panelháztartás napjainkra a korábbinál kevesebb főt számlál, a médiakutató intézet ezért szükségesnek látta megemelni paneljeinek számát” – áll a TV2 sajtóközleményében.

Az AGB Nielsen paneljeinek nagysága 2008. szeptember 1-jétől 890 háztartásra növekedett. A médiakutató intézetnél hozzátették: „a panelnövelés következő fázisaként 2009. január 1-jén 50 újabb háztartást kapcsolunk be, majd 2009. április 1-jtől további 100 háztartással folytatjuk a bővítést, így 1040-re nő a nézettségmérésben részt vevő háztartások száma”.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik