Üzleti tippek

Teljesen átalakul az Otthon magazin

A 2008. szeptemberi lapszámmal teljesen megújult az Otthon magazin. A külsőre és a tartalomra egyaránt kiterjedő frissítést a lapot kiadó Sanoma Budapest Zrt. az Otthon őszi, huszadik születésnapjához időzítette. A koncepcióváltást országos bevezető kampány támogatja „Otthon… ahova hazatérsz” szlogennel.

A teljes megújulással a kiadó célja, hogy a lap a világ többi részén már sikeres, úgynevezett ’living’ irányzat felé mozduljon. Ez a stílus az érzelmeket és az életteliséget helyezi a középpontba. Európa legsikeresebb, nyolcvanesztendős múlttal rendelkező magazinjai, mint a Homes and Gardens vagy éppen az Ideal Homes az elmúlt évtizedben egyszerre váltottak a ’living’ irányra.

„Az Otthon megújítása során az elsődleges rendezési elv az volt, hogy az olvasót kézzelfogható közelségbe hozzuk a lakberendezéssel, hogy maga az ember, az olvasó kerüljön a fókuszba. Hiszen a legkedvesebb, legmeghatározóbb, legintimebb hely az otthonunk, amelynek hangulatát, berendezését elsődlegesen saját személyiségünk, életvitelünk határozza meg. Ezért tartjuk nagyon fontosnak, hogy a magazinban megjelenő lakások tulajdonosait is bemutassuk az olvasóknak” – nyilatkozta Sabján Johanna, az Otthon főszerkesztője.

Megújulás kívül, belül

A vadonatúj, ’living’ lapkészítési szemlélet bevezetésével az Otthon minden ízében más, új lett. Így változott a megszólításban, a külsőségekben – beleértve a címlapot is-, de a rovatstruktúra, a tartalom is frissült. A lap megszólítja az olvasókat, helyt ad a véleményeiknek, meglátásaiknak is, így válik interaktívvá. Mindehhez új, finom tegeződő forma társul, amely egy kisebb, de szélesebb, vagyis albumosabb magazinban olvasható.

Az ország egyik vezető lakberendezési magazinjának az internetes társa, a www.otthon.hu is megújul, ahol napi frissítésű, interaktív oldalak szórakoztatják és informálják egyszerre a lakberendezés iránt érdeklődő felhasználókat.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik