Üzleti tippek

Fogyasztóvédelmi pont nyílt a WestEndben

Fogyasztóvédelmi tanácsadó központot alakított ki a WestEnd Bevásárlóközpont üzemeltetője a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság szakmai támogatásával.

A WestEnd Vevőkör fogyasztóvédelmi tanácsadó központ működtetését a WestEnd független fogyasztóvédelmi szakemberekre bízta – közölte Posch Péter, a WestEnd ügyvezető igazgatója. A tanácsadó központ vasárnap kivételével minden nap 11 és 19 óra között
van nyitva, a fogyasztók a szolgáltatást ingyen lehetik igénybe.

Az ügyvezető abban bízik, hogy a helyszíni fogyasztói panaszok helyi ügyintézése lehetővé teszi az átfutási idő rövidülését, illetve a tanácsadás révén csökkenhet a panaszok száma. Idén a központ működtetésére 7,5 millió forintot, a laboratóriumi bevizsgálásokra 2-2,5 millió forintot szánnak.

Wittich Tamás a sajtótájékoztatón kiemelte: a hatóság szakmailag támogatja a bizalom erősödését jelentő kezdeményezéseket – emelte ki Wittich Tamás, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) főigazgatója. A WestEnd Vevőkör helyszínén tájékoztató kiadványokat terjesztenek, illetve éven alkalmanként fogyasztóvédelmi road-show-t is tartanak.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik