Üzleti tippek

Kozák Ákos lett a Magyar Marketing Szövetség elnöke

Kozák Ákost, a Gfk Hungária igazgatóját választották meg a Magyar Marketing Szövetség új elnökévé, az új alelnök Simon András, a Magyar Telekom-csoport kommunikációs igazgatója lett az MMSZ tisztújító közgyűlésén.

A közgyűlésen megválasztották az MMSZ új, az elnökkel és az alelnökkel együtt 15 tagú elnökségét is. Az elnökségi tagok közül többen az elmúlt években is betöltötték ezt a pozíciót.

A szervezet eddigi elnöke, Horváth Krisztina, a Raiffeisen Bank vezérigazgató-helyettese bővülő munkahelyi elfoglaltsága miatt nem jelöltette magát.

Az eljuttatott közlemény szerint Kozák Ákos hangsúlyozta: törekszik majd a szövetségben a kis- és középvállalati (kkv) szektor és a nagyvállalatok egyensúlyára, de kiemelte a marketinglobbi, a képzés, és az aktív kommunikáció szerepét is. Megjegyezte, hogy a szakmai szövetségek, egyesületek piacán is verseny van, és ebben a „zajban” az eddiginél hangsúlyosabban kíván megjelenni az MMSZ.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik