Üzleti tippek

Első Magyar-német Élelmiszer Konferencia 2008

Az elmúlt évtizedekben jelentős változások történtek az élelmiszerfogyasztásban és az élelmiszeriparban. A változások oka egyrészt a fogyasztói szokások alakulásában, másrészt új piacok megnyílásában, a piacok globalizálódásában keresendő.

Az élelmiszeriparban tapasztalható verseny és az egyre tudatosabb vásárlói igények megjelenésével olyan új körülmények jöttek létre, melyek az élelmiszeripar szereplői számára egyrészt új kihívásokat jelentenek, másrészt teljesen új stratégiákat követelnek meg tőlük. A verseny és a kínálkozó lehetőségek miatt természetesen ma már nem elég csak a belföldi piacban való gondolkodás.

A határok átlépéséből adódó lehetőségeknek, valamint a terjeszkedéssel együtt járó, de körülhatárolható piaci kockázatoknak a feltárása céljából a Contrast Management-Consulting Kft. az Üzlet & Siker magazin médiatámogatásával 2008. április 17 –én „ELSŐ MAGYAR-NÉMET ÉLELMISZER KONFERENCIA 2008 – Külföldi terjeszkedés lépésről lépésre” címmel konferenciát rendez.

A rendezvény célja, hogy elősegítse és szakmailag is támogassa az élelmiszeripari vállalatok, vállalkozások regionális szerepvállalását, illetve hasznos, gyakorlati tanácsokat nyújtson a résztvevőknek.

Emellett a rendezvény információt szolgáltat a mai magyar élelmiszerpiacról, a magyar – német együttműködési lehetőségekről. Lépésenként mutatja be – sikeres példákon keresztül – a külföldi terjeszkedés fázisait mind a termelők mind az előállítók és a kereskedők szemével.

A konferenciáról bővebb információt és a részletes programot megtalálja a http://www.contrast-consulting.com/hu/index.htm internetes oldalon.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik