Üzleti tippek

Bannerkutatást fejlesztett a Szonda Ipsos

A Szonda Ipsos idén januárban új hatásmérési kutatást indított az online reklámkampányok területén.

A havi rendszerességű vizsgálat keretében 12 online kampány hatásmérését végzik el az intézet munkatársai. A mintavétel egy 10 ezer fős online panelből történik – tájékoztatta lapunkat a társaság.

Minden hónapban különálló, egyenként 800 fős mintákat kérdeznek meg, akik fontosabb demográfiai ismérveik alapján reprezentálják a 28 ezer főnél népesebb településeken élő 15-70 év közötti internetező lakosságot. A válaszadók online önkitöltős kérdőív segítségével mondhatják el véleményüket a látott hirdetésekkel kapcsolatban.

14 mutatót képeztek a kutatók 18 célcsoport bontásában. A mérendő kampányokat az ügyfelek igénye, illetve a kampányok piaci értéke szerint választják ki.

Januárban a T-Mobile Kaméleon díjcsomag promóciója érte el – a kutatásban szereplő kampányok közül – a legjobb eredményeket. Ami nem meglepő, mert más vizsgálatok szerint a többi médiafelületen (TV, sajtó, óriásplakát) is kifejezetten magas hatékonysági mutatókat ért el ez a kreatív megoldás.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik