Üzleti tippek

Egyesült az MRSZ két tagozata

Az MRSZ két szakmai tagozata, a 2007 márciusában alakult Digitális Reklámeszközök Tagozata (DiRekTa) és a 2007 decemberében alakult Digital Signage tagozat a szegmens fejlesztésének és tájékoztatásának hatékonyabb érvényre juttatása érdekében 2008. február 21-én megszüntették önálló tagozataikat, és a jövőben egy tagozatként, Digital Signage tagozat néven folytatják tevékenységüket.

A korábbi két tagozat elnökei; Botond Szabolcs, a Lightvision Media Network ügyvezető igazgatója és Zentai István, a Visualpower Kft. alapító-tulajdonosa az új Digital Signage tagozatban társelnökként látják el feladataikat.

A korábbi alelnökök Csizmadia Attila, a Plazma Média Kft. hálózati és értékesítési vezetője, Füleky Gábor, a Lightvision Media Network értékesítési igazgatója és Dr. Strublik Sándor, a Samsung Zrt. kereskedelmi igazgatója az egyesült tagozatban továbbra is vállalják tisztségüket – áll a szövetség közleményében.

Céljaik között kiemelten szerepel az érdekképviselet, a tudásmegosztás, publikációk készítése, közös fellépés szakmai, jogalkotási és véleményezési ügyekben, illetve a felhasználók ismereteinek fejlesztése. A piac mérése és a tagozat által képviselt eszközök hatékonyságát mérő módszerek kialakítása mellett kiemelt célként határozták meg a nemzetközi szakmai kapcsolatok kialakítását, kiállítások, konferenciák szervezését.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik