A tévécsatornán egész nap a Fiat és az 500-as modell hirdetéseit lehet majd látni a műsorok között. Az adó közlése szerint az együttműködés hűen tükrözi a csatorna hirdetői szempontokat leginkább kiszolgálni igyekvő ars poeticáját.
Ezen a napon minden reklámblokkban kizárólag Fiat-hirdetések lesznek láthatóak, és a kommunikációt a Fiat 500-as által szponzorált csatornaarculati elemek teszik teljessé.
„Az autó és a csatorna célközönsége is nagyon hasonló, azaz különösen a városi fiatalokat célozzuk meg” – méltatta az együttműködést Balczer Gábor, a FIAT brandmenedzsere.
„Az együttműködés hatékonyságát nem csak a szökőnap és az előbeharangozók nézettsége határozza meg, hiszen a megállapodás része egy teljes körű kommunikációs csomag, amelyben szerepel nézői játék és internetes megjelenés is” – mondta Szalay Angelika, a Denuo-Starcom media directora.