Üzleti tippek

Kizárólagos jogot kapott Ferihegyen a Clear Channel

A Clear Channel Outdoor konzorcium nyerte el a ferihegyi repülőtér kül- és belterületi hirdetési felületeinek értékesítési jogát.

A Clear Channel Outdoor százszázalékos tulajdonában lévő leányvállalata, a Plakanda Management AG 2008. március elsejével kezdődően kilenc évre nyerte el a kül- és belterületi reklámfelületek értékesítésének jogát.

Bob McFadyen, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója elmondta: A BA reklámfelületei feletti jogokról kiírt tender komoly érdeklődést váltott ki a hazai és nemzetközi reklámpiacon. A Clear Channel örökségével rendelkező Plakanda Management érkezése Ferihegyre jó hír.

A Clear Channel Outdoor (CCO) 60 országban van jelen, de a repülőtéri hirdetések tekintetében eddig az Egyesült Államok és Kanada 17 légikikötőjében működött. Beat Roeschlin, a CCO vezérigazgatója szerint a ferihegyi győzelem „megerősíti a cég további magyarországi és európai repülőtéri ambícióit”.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik