Üzleti tippek

A Szonda Ipsoshoz igazolt a Viagra magyar bevezetője

A Szonda Ipsos Média-, Vélemény és Piackutató Intézet vezetése úgy határozott, hogy 2008-ban felépíti új, Egészségkutatási üzletágát. A terület megszervezésével és vezetésével január 1-jétől üzletág-igazgatói beosztásban dr. Kádár Tibort bízta meg.

Dr. Kádár Tibor gyógyszerészként végzett Szegeden, majd az egyetemen maradt oktatóként. Ennek során 1986–1987-ben a New Orleans-i Tulane University rákkutató laboratóriumában dolgozott ösztöndíjasként. 1991-től nagy, nemzetközi gyógyszergyártóknál (Ciba-Geigy, Novartis Hungaria, Pfizer) dolgozott vezető beosztásokban, főleg marketingterületen. Folyamatosan képezte magát itthon és külföldön, különböző marketing- és menedzserkurzusokon (INSEAD, MCE). Legutóbb a Pfizer marketingigazgatója volt, ő vezette be a Viagrát Magyarországon.

Az egészségügyi reform lépései folyamán bekövetkezett változások lényegesen módosítják a vásárlói, fogyasztói magatartásokat is. Hogy a döntéseket ne csak a kimeneteli adatok (a gyógyszerfogyasztás mértéke, a betegszámok változása, a kórházi ágyak kihasználtsága), hanem a változók komplex rendszerének elemzése után hozhassák meg, ebben segítheti mostantól az egészségügy piaci és társadalmi döntéshozóit a Szonda Ipsos.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik