A Neo Content a reklámügynökség ügyfeleinek tartalomszolgáltatással kapcsolatos munkáit, illetve a neo saját tartalmi projektjeit menedzseli. A divízió vezetője Lugosi Boglárka, aki a Café Csoporttól érkezett a céghez. A szakember 1993-tól a McCann Erickson Budapestnél dolgozott, ahonnan 1999-ben account executive pozícióból távozott. Az itt töltött évek alatt feladatot vállalt az MRM és a Momentum korridorcégek, valamint a new business rendszer működésének gördülékenyebbé tételében is. Lugosi 2000-ben alapítója volt a Café Contact elődvállalkozásának.
Részt vett a Danubius Rádió honlapjának, valamint a DSH és az MTV sales kommunikációjának kialakításában és fenntartásában, valamint a Café portfolióba tartozó több ügyfél kommunikációs koncepciójának kialakításában és integrált projektjeinek megvalósításában. 2005-től – fő tevékenységei mellett – a Reklámvonal kiadványok felelős szerkesztője.
Átélte, ahogy az albánok kiábrándultak a kommunizmusból és a kapitalizmusból is
Lea Ypi könyvben beszélte el gyerekkorát a sztálinista albániai diktatúrában, és azt a sokkot, amelynek következtében meg kellett kérdőjeleznie, amiben hitt. Az írónő elmeséli, miért írta a könyvét egy berlini ruhásszekrénybe zárva, illetve milyen élményeket szerzett bevándorlóként Olaszországban. Interjú.