Üzleti tippek

Érdemes volt pályázni!

Vigaszdíj azon vállalatoknak, akik pályáztak, de nem nyerték el a minősítést.

A hagyományoknak megfelelően idén is 27+1 cég kapta meg az Üzlet&Siker Minősített Vállalkozás elismerést. A döntés azonban a korábbinál nehezebb volt, ugyanis nemcsak a pályázók száma nőtt jelentősen, de a beérkezett pályázatok minősége is sokat javult.

Ezért azon pályázók között, akik idén nem nyerték el a minősítést, a LIBRA Szoftver „vigaszdíjként” egy 2 millió forint értékű integrált vállalatirányítási rendszert sorsol ki. Ezzel olyan eszközt bocsájt a nyertes rendelkezésére, amellyel hatékonyabbá teheti gazdálkodását, így hosszú távon biztosítja a vállalkozás fejlődését, és talán abban is segíthet, hogy jövőre elnyerje a minősített vállalkozás címet.

A szerencsés nyertes nevét az Üzlet & Siker 2008/1. lapszámában fogjuk közölni.

Miben segíthet egy integrált vállalatirányítási rendszer egy kis- és középvállalatnak?


• A sikeres, fejlődő vállalkozások, amelyeknél nő az árbevétel, az ügyfelek és üzletek száma, egy idő után mind hasonló problémákkal kerülnek szembe: kinőtték a folyamatoka, szervezeti felépítést. A vállalatirányítási rendszer segítség lehet ebben, hiszen felépítése és logikája révén a cég folyamatait szervezett mederbe tereli.
• Amíg a cég kisebb, sokszor elég a nyilvántartásokat papíron vagy táblázatokban nyilvántartani. Ahogy azonban nő a tranzakciók száma, ez időigényessé válik, és a bonyolultság egyre nő, amint több embernek kell ugyanazokat az információkat használni. Ugyanazok az adatok és információk több helyen vannak rögzítve, egymástól függetlenül frissülnek, követhetetlenné válik, hogy melyik szám a valódi, és végül egyáltalán nem, vagy csak nagyon lassan nyerhető ki a kívánt információ a vezetés számára.
• Az ügyvitel lassúsága pedig kihat a teljes üzletmenetre: a kintlévőségeket lassabban hajtják be, a számlákat nem küldik ki időben, nem látják a lezárt időszakokat, így nem tudnak mi alapján tervezni, a rendszer nem zárt, ami lehetőséget ad az alkalmazotti visszaélésekre, és még sorolhatnánk.
• Az integrált rendszerekkel ezeket a problémákat lehet hatékonyan áthidalni.

Mit tartalmaz a 2 millió forint értékű vállalatirányítási rendszer csomag?

A speciálisan a kis- és középvállalatok igényei szerint kialakított LIBRA3S rendszer rugalmassága révén szinte bármit, amit az ügyfél igényel. A LIBRA3S moduláris felépítésű, ezért a felhasználó szabadon választhat, hogy milyen funkciókat kíván bevezetni, a pénzügy-számvitelt komplexen lefedő funkcióktól, a kereskedelmi-logisztikai programokon át, egészen a vezetői információs rendszerig. A csomagba a programok telepítése és testreszabása is beletartozik. A csomag tartalmaz még egy éves folyamatos szoftver- és jogszabálykövetést, hogy a rendszer mindig friss és naprakész legyen.


Érdemes volt pályázni! 1

Érdemes volt pályázni! 2

















Ajánlott videó

Olvasói sztorik