Üzleti tippek

A PPH megvette az In-Store Marketinget

A Professional Publishing Hungary (PPH) megvette a btl-kommunikációval foglalkozó In-Store Marketing című szaklapot, valamint online megjelentetésének és a márkához kapcsolódó rendezvények – az In-Store hajó, a Lollipop és egy kétnapos szakmai konferencia – megrendezésének jogát.

Az évente öt alkalommal megjelenő lap ezentúl a PPH-hoz tartozó Kreatív termékeként jelenik meg, Vándor Ágnes divízióigazgató irányítása alatt.

A 2000 óta megjelenő In-Store Marketing főszerkesztője a továbbiakban is Orbán Ágnes marad, mellette a lap több munkatársa is folytatja a munkát a PPH-nál. A szaklapnál alapvető változások nem lesznek a jövőben, a kiadó portfolióbővítést tervez az In-Store márkához kapcsolódóan. „A jövőben az In-Store Marketingnél is hasonló tartalmi fejlesztéseket tervezünk, mint korábban a Kreatív esetében, így várható a laphoz kapcsolódó új alkalmi kiadványok, mellékletek és események beindítása” – fogalmazott Vándor Ágnes.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik