Üzleti tippek

Csütörtökön zárul a Music Television pályázata

A hagyományos ARC óriásplakát-, citylight plakát és egyperces film pályázat keretében, idén ARC+ gyűjtőnévvel a Music Television, a T-mobile, a Nike, és a Sláger Rádió adtak meg pályázati témákat. Az ARC+ nevű pályázatra készült pályaművek leadási határidejét 2007. július 19-ig meghosszabították a korábban kihirdetetthez képest.

Az októberben induló magyar MTV a műsor első logójának megtervezésére hírdetett pályázatot, amely fél éven keresztül lesz látható az MTV off-air hirdetésein, website-ján, csatorna-azonosítóin, és molinóin -tudatta lapunkkal a csatorna.
A nyertes logó tervezője önálló, külön díjazásos, referenciaként felhasználható megbízást kap az MTV-től egy kreatív feladatra. Továbbá a zsűri által legjobbnak ítélt tervek bemutatásra kerülnek a 8. ARC óriásplakát-kiállításon. Hasonló lehetőségeket kínál a pályázat azoknak is, akik az MTV logó animáció elkészítéséhez éreznek kedvet.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik