A programba illesztett nemzetközi anyagok mellett a helyben készült műsorok határozzák majd meg a csatorna kínálatát. A magyar MTV stábja saját VJ-kkel és szerkesztőkkel dolgozik. A VJ-k között egy közismert és egy-két eddig ismeretlen műsorvezető is szerepel majd, akiket a szakemberek hosszú castingolás után választanak ki. Csakúgy, mint a világon mindenütt, az MTV Magyarországon is arra törekszik, hogy a fiatalok véleményvezérévé váljon – tudtuk meg az MTV Networks Magyarországtól.
Az MTV minden országban ugyanazt képviseli, az egyes országokban azonban a helyi vezetőség és szerkesztőség dolgozik azon, hogy a csatorna lokális tartalma maximálisan kielégítse az adott országban élő fiatalok igényeit.
„A magyar MTV nem mindenkihez akar szólni – olyan televízióból már van elég a piacon.
Ez a progresszív, trendérzékeny fiatalokat szólítja meg” – fogalmazott Málnay B. Levente, az MTV Networks Magyarország vezérigazgatója.
A csatorna 179 ország 480 millió háztartásában van jelen, és összesen 50 helyi csatornával rendelkezik. Tulajdonosa, a Viacom 2005-ben 9,6 milliárd dolláros bevételt és 1,3 milliárdos nyereséget könyvelt el, többek között a magyar Viva csatorna üzemeltetésével.
Mitől lett ilyen drága a Budapest Airport, amit bármi áron meg akar venni a kormány?
Majdnem az egész évre tervezett hiányt összehozta a költségvetés mindössze három hónap alatt, a Budapest Airport Zrt. megvásárlásától azonban nem tágít a kormány. Miért?