A legnagyobb hazai kreatív reklámversenyre a különböző kategóriákban összesen 243 nevezés érkezett. Az öt napig tartó zsűrizés során kereken 100 alkotás került a döntőbe, ebből díjat 46 pályázatnak ítélt oda a zsűri.
„Összefoglalva az idei Arany Pengét: persze van még hová fejlődnünk, de az egyetlen esély arra, hogy még jobb ötleteket még jobban kivitelezve csináljunk az, ha megértjük mi az, ami jó a munkánkban, és nem úgy közelítünk hozzájuk, hogy minden miért rossz. Bátran állíthatjuk, hogy a múlt évekhez képest minden kategóriában nagy fejlődés volt érezhető, innovatív, nagyon okos és kreatív munkákat láthattunk az Arany Pengén.” – foglalta össze üzenetében gondolatait a gála idején külföldön tartózkodó Simon András, a BBDO Budapest kreatívigazgatója és ügyvezetője, az idei zsűri elnöke.
Lantos Csaba: Dinamikus árplafon jöhet a benzinnél
Az EP-választásnak is van köze ahhoz, hogy a kormány csak az év végén nyújtja be a 2025-ös költségvetést az Országgyűlésnek – ismerte el a Dellában az energiaügyi miniszter, akivel a „picike felárral” vett orosz gázról is beszélgettünk, valamint a benzinárakról, melyekről épp ma dönt a kormány