Üzleti tippek

Átadták az arany pengéket

Az Arany Penge Kreatív Reklámfesztivál Gálaestjén átadták pengéket, valamint az év kreatív ügynökségének járó Arany Gordiuszt. Az eddigi rekordnak számító száz döntőbe került alkotás közül negyvenhatot díjazott valamilyen színű pengével a zsűri.

A legnagyobb hazai kreatív reklámversenyre a különböző kategóriákban összesen 243 nevezés érkezett. Az öt napig tartó zsűrizés során kereken 100 alkotás került a döntőbe, ebből díjat 46 pályázatnak ítélt oda a zsűri.

„Összefoglalva az idei Arany Pengét: persze van még hová fejlődnünk, de az egyetlen esély arra, hogy még jobb ötleteket még jobban kivitelezve csináljunk az, ha megértjük mi az, ami jó a munkánkban, és nem úgy közelítünk hozzájuk, hogy minden miért rossz. Bátran állíthatjuk, hogy a múlt évekhez képest minden kategóriában nagy fejlődés volt érezhető, innovatív, nagyon okos és kreatív munkákat láthattunk az Arany Pengén.” – foglalta össze üzenetében gondolatait a gála idején külföldön tartózkodó Simon András, a BBDO Budapest kreatívigazgatója és ügyvezetője, az idei zsűri elnöke.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik