A lap a tudatos és modern nőket igyekszik megszólítani – áll a lapot (és lapunkat is) kiadó Sanoma Budapest Zrt közleményében. Az egyszerre provokatív és szórakoztató írásokat ígérő irat szerint a Marie Claire provokatív, ugyanakkor szórakoztató írásokat kínál a nyitott gondolkodású és igényes női olvasók számára.
A 40 ezer példányban terjesztett, 224 oldalas, 499 Ft bevezető árú glossy magazin főszerkesztője Békési Ildikó. A Marie Claire olvasói célcsoportja a 25-35 éves AB-státuszú, városi életmódot élő, ambiciózus, modern és magabiztos, nyitott gondolkodású nő, aki szeret olvasni, és egyaránt fontos számára a minőség és a tartalom.
A bevezető marketingkommunikációs kampány televízióban, rádióban, citylight és billboard felületeken, a Sanoma Budapest női magazinjaiban fut, valamint POS- és PR-kampány kíséri a megjelenést. A kampány szlogenje: „Íme a nő!“. A kampány arca Bombera Krisztina újságíró, Hámori Gabriella színésznő és Palya Bea énekesnő.
A Marie Claire társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségét is bizonyítandó a Föld napja alkalmából Budapesten és 9 nagyvárosban (Győr, Szombathely, Tatabánya, Székesfehérvár, Szekszárd, Pécs, Eger, Nyíregyháza, Kecskemét) faültetést szervez.
2006 novemberében született meg a megállapodás a Sanoma Budapest és a francia Groupe Marie Claire között a magazin magyarországi kiadásáról.
Áremelést hoz a visszaváltási rendszer: az 50 forintos betétdíjnál nagyobb mértékben drágulhatnak az italok
A 24.hu egybegyűjtötte, hogy a gyártóknak és a kereskedőknek, így közvetve majd a vásárlóknak milyen pluszköltségekkel szükséges számolniuk a kötelező visszaváltási rendszer bevezetése után.