Üzleti tippek

Marie Claire: holnaptól az utcán

Április 20-án jelenik meg a Marie Claire magazin magyar kiadása. A havi glossy magazin utcára kerülését nagyszabású marketingkommunikációs kampány kíséri, valamint egy országos faültetési akció is a Föld napja alkalmából.

A lap a tudatos és modern nőket igyekszik megszólítani – áll a lapot (és lapunkat is) kiadó Sanoma Budapest Zrt közleményében. Az egyszerre provokatív és szórakoztató írásokat ígérő irat szerint a Marie Claire provokatív, ugyanakkor szórakoztató írásokat kínál a nyitott gondolkodású és igényes női olvasók számára.

A 40 ezer példányban terjesztett, 224 oldalas, 499 Ft bevezető árú glossy magazin főszerkesztője Békési Ildikó. A Marie Claire olvasói célcsoportja a 25-35 éves AB-státuszú, városi életmódot élő, ambiciózus, modern és magabiztos, nyitott gondolkodású nő, aki szeret olvasni, és egyaránt fontos számára a minőség és a tartalom.

A bevezető marketingkommunikációs kampány televízióban, rádióban, citylight és billboard felületeken, a Sanoma Budapest női magazinjaiban fut, valamint POS- és PR-kampány kíséri a megjelenést. A kampány szlogenje: „Íme a nő!“. A kampány arca Bombera Krisztina újságíró, Hámori Gabriella színésznő és Palya Bea énekesnő.

A Marie Claire társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségét is bizonyítandó a Föld napja alkalmából Budapesten és 9 nagyvárosban (Győr, Szombathely, Tatabánya, Székesfehérvár, Szekszárd, Pécs, Eger, Nyíregyháza, Kecskemét) faültetést szervez.

2006 novemberében született meg a megállapodás a Sanoma Budapest és a francia Groupe Marie Claire között a magazin magyarországi kiadásáról.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik