Üzleti tippek

Régi újdonságok a DMSZ-nél

Hat új taggal és változatlan elnökséggel a szövetség.

A Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) márciusi Közgyűlése újraválasztotta Vámos-Hegyi Attila (Magyar Telekom Nyrt.) alelnököt és Viniczai András (Café Contact) elnökségi tagot. A szervezet tagjai közé választott cégek: Schober Information Group Magyarország Kft., Copy General Kft., Philip Morris Magyarország Kft., Robert Bosch Kft., Raabe Tanácsadó és Kiadó Kft., IPPL Hungary Kft.

Újabb cégekkel frissült az évről évre egyre színesebbé váló DMSZ-tagság. A direkt marketing szolgáltatói oldalán kívül egyre többen csatlakoznak a megrendelői kört képviselve, amely tendencia nagyban elősegíti a felelős kommunikáció és a kölcsönös érdekeken alapuló piaci fejlődést – állítja a szövetség közleménye.

A DMSZ életében legfontosabb és legkimagaslóbb projektje a direkt marketing ágazati kutatás megvalósulása volt. A tanulmány során megtörtént a teljes magyar direktmarketing-piac felmérése, méretének, összetételének meghatározása. Emellett 2007-től a DMSZ tagja lett az IFDMA (Nemzetközi Direkt Marketing Szövetség) és a DMA-UK (Angol Direkt Marketing Szövetség) szervezeteinek.

A 2007-es kutatási projekt kifejezetten a fogyasztókat fogja szondázni, melynek fókuszában a DM-eszközök hatékonyságát befolyásoló lakossági attitűdök szerepelnek. A III. Golden Dove Nemzetközi Direkt Marketing Konferencia és DM Verseny mellett, 2 év szünet után újra megrendezésre kerül a DM Szeminárium és Workshop.

Szintén egy korábbi kezdeményezés keretén belül, akkreditált felsőoktatásban szeptembertől ismét elérhető lesz a FEDMA (Európai Direkt Marketing Szövetség) által koordinált Leonardo-program, amely szakirányú képzéseket kiegészítve két szemeszter sikeres elvégzésével biztosít egész Európában elfogadott direkt marketing oklevelet.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik