A GfK Hungária Piackutató Intézet 2007 januárjától kezdődően havi rendszerességgel méri a Quad Light reklámeszközeinek hirdetési hatékonyságát, és legnagyobb hirdetőinek kampányait.
A GfK Hungária és a Szonda Ipsos Nemzeti Médianalízisében, és a GfK Indoor Tracking iparági hatékonyságkutatásban szereplő, Quad Lightra vonatkozó kérdések segítik a tervezőket a gerillaeszközzel való tervezésben, és hatékonysági adatokkal támogatják a marketingeseket a kampány lezárultát követően – tudatta lapunkkal a reklámeszköz tulajdonosa, a Sound Aktív Kft.
Az egyes kampányokra irányuló kutatások olyan stratégiailag fontos információkat gyűjtenek össze, mint a spontán reklámismertség, támogatott reklámismertség, elérés, azonosítás, tetszési és mozgósítási index.
A hirdetők az adatokat a GfK Hungária által fejlesztett GfK Spider online adatelemző és prezentációs megoldás segítségével folyamatosan nyomon követhetik.
Tényleg hasznosabb játékos volt a mezőnyben Torghelle Sándor, mint Erling Haaland?
A korábbi 42-szeres válogatott futballista egy interjúban azt mondta, szerinte ő mezőnyben hasznosabb támadó volt, mint a norvég csatár. Vajon igaza van-e a Spíler TV-n szakértőként foglalkoztatott exjátékosnak?